tirsdag 11. august 2009

Regn og høstfølelse...

Da var finværet over og regnet høljer ned ute. Skikkelig høstvær! Litt deilig også, med mørke kvelder og innekos. Men kjenner også at energien avtar og jeg klarer ikke å få gjort så mye på kveldene etter lillegutt har lagt seg.

Vi har fått gjort litt arbeid ute de siste dagene, rettere sagt husherren har fått gjort litt mens jeg og lillegutt har gjort andre ting :)

Snart setter jeg kursen mot Happaranda og IKEA!!! Jippi, har lenge planlagt å ta en tur for kjøpe sofa + masse annet. Så neste helg skal pappa være med, og da tar vi med henger og kjører de 6 timene kun for å handle på IKEA!!! Husherren blir igjen hjemme med lillegutt også skal han spille fotballkamp så kan uansett ikke være med. Har laget meg en laaang liste over alt som skal handles, håper bare pengene strekker til... ehh!!

Her er noe av det som skal kjøpes (er ennu litt usikker på farge på sofaen, er jo kommet en del nye farger.. må se de før jeg bestemmer meg)

Liatorp sofabord og avlastningsbord, samt liatorp TV bord. Også skal vi bytte ut den gamle slitte sofaen vår med to stk ektorp sofaer og to stk ektorp fotskammel! Pluss en del andre små og store ting skal handles... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails