fredag 9. oktober 2009

Julestemning og helg

Jeg bare elsker alt som har med julen å gjøre! Mest av alt den kosen og hyggen julen bringer med seg. Masse tid sammen med familie og venner, tid til å kose seg hjemme forran peisen med en god bok og masse stearinlys, og ikke minst all den gode maten. Åhhh som jeg gleder meg.


I år håper jeg å ha alle julegavene klare til 1.desember. Er allerede godt igang så dette skal jeg klare. Vil så gjerne ha hele desember bare til kos og adventstid. Lurer på om lillegutt skal få pakke kalender i år?? Hva mener dere til en 3 år gammel gutt. Han vil jo ikke mase etter det, er jo mest bare jeg da som syns det er kos å lage :)


Nu er det snart helg og gjett om det blir deilig. Lillegutt er litt småsyk så her blir det ei rolig helg med masse innekos og god mat :)


Et lite julestemningsbilde fra meg!


3 kommentarer:

  1. Hei June!
    Nu blei æ i skikkeli julestæmning, masse flotte julebilda, sneen lave ne ute og tanken på julekalender. :o)
    Syns ikke d e nå gæli me pakkekalender tel en litn kar på 3, min kar e like gammel og han har hadd sånn kalender sia første jula. Mor i byen har brodert en kjæmpefin kalender tel han, så har ikke hjærte tel å ikke bruke den. Vi har gjort d sånn at d e småe pakka på ukedagan me entn en leke eller nåkka praktisk som såkka, strømpebukse, våtta osv., og gåtteri kun i hælgen. Han syns d e kjæmpespennanes å få låv å åpne pakkan, sjøl om d kanskje bare e et par sokka inni nån av dæm.;o)

    Hær e et lite tips om en kjæmpekoseli juleblogg vest du ikke allerede har oppdaga den:

    http://sjarmerendejul.blogspot.com/

    Go hælg tel dæ!

    SvarSlett
  2. Hi Hi, "god jul", har også litt jul i innlegget i dag:)
    Fikk bekreftelsen fra Ikea i dag, endelig:)
    Ha ei strålende helg, på tross av en småpuskat prins.

    SvarSlett
  3. Har sendt et tonn med mail til deg. Du får lese gjennom - mye rot og fram og tilbake:)
    Elisabeth

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails