fredag 17. juli 2009

Bloggverden her kommer jeg! :)

Da var jeg også bitt av basillen etter å ha fulgt med på mange ulike interiør blogger det siste halve året. Jeg er så imponert over hva alle dere bloggere får gjort i hus og hjem og håper at jeg med min blogg kan få ennu mer inspirasjon og ikke minst kanskje inspirer noen av dere. Bakgrunnen for min interiør interesse er at vi kjøpte et gammel sveitserhus for 2 år siden som vi har totalrestaurert (eller holder på), blir vist aldri ferdig med det! Vi brukte 1 år på å pusse opp det nødvendige innvendig før vi kunne flytte inn, men ennu gjenstår mye!

Jeg skal legge ut bilder av huset vårt så fort jeg får lært meg litt om hvordan denne bloggen fungerer.

J :)

4 kommentarer:

  1. Grattis me blogg! Godt det ikke bare e æ som blir bitt av basillen:)

    SvarSlett
  2. Hei June.
    Gratulerer med blogg, gleder meg til å følge den:-)
    God sommer til dere.

    Elin

    SvarSlett
  3. Hei vennen!
    Takk for hilsen hos mæ;)

    Så koselig at du åsså har laga dæ blogg!
    Glæde mæ til å følge med!

    Dåkker må bare komme på besøk;)

    Klem fra Christina

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails