torsdag 23. juli 2009

Soverom

Som jeg har sagt tidligere så har vi totalrenovert huset vårt innvendig, det som gjenstår er øverste etg/loftet samt yttergangen. Yttergangen skal vi starte på ganske straks, så snart vi er ferdig ute med å lage mur, legge beleggningstein, steintrapp etc...

Men noe vi er ferdig med er soverommet vårt. Siden vi har 2 store vinduer på soverommet så er plassering av sengen litt vanskelig, derfor er den plassert under et vindu. Måtte få plass til garderobe og kommode og det tok alt av veggplass! Men det går helt fint med sengen forran vinduet, har både lystette rullegardiner og gardiner så ingen innsyn der :)

Som dere ser så er jeg glad i lyse farger (som så mange andre også er). Nattbordene er fra Ikea og egentlig svarte, men de har jeg malt, syns de blei veldig fine. Jeg kunne tenke meg ny seng, den vi har er 150 bred, men med en liten gutt som kommer inn til mamma og pappa hver natt skulle vi gjerne hatt en king size! Ellers er jeg fornøyd med soverommet, det er høyt under taket og stor plass (iallefall syns jeg det etter å ha bodd i en trang leielighet tidlgere..)

Her ser dere hvordan soverommet så ut før vi pusset opp:



Og slik ser det ut etter vi har pusset det opp, snakk om forvandling! :)


Til helgen skal vi i bryllup til et vennepar, så i dag har jeg lagt frem kjolen og tilbehøret. Gleder meg masse for det er lenge siden jeg og min samboer har vært ute sammen, også er det mange venner som kommer, også noen vi ikke har sett på lenge. På mandag er er jobb igjen etter 4 uker ferie.. skulle så gjerne hatt 4 uker til! Ha en fortsatt go sommer :)

J :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails