tirsdag 20. oktober 2009

Julepynt...

Ser jo at det har blitt veldig mange julinnlegg på meg i det siste! Jaja, det reflekter vel egentlig bare hvor glad jeg er i julen :) Jeg har startet med årets julepynt kjøp, må jo kjøpes litt hvert år. Hos oss må vi ha det litt rødt i julen ellers blir det ingen jul. Men det går også mye i hvit og sølv, og sink som er årets nykommer her i huset. Prøver å skape det både koselig men samtidig litt enkelt...

Nye julegardiner er til sying (av sydame!) også har jeg begynt å planlegge resten av pynten. På bildet ser dere siste interiør innkjøp, litt juleskilt og bokstaver til jul og ei nydelig stor sink klokke som skal henge på kjøkkenet. Håper å få det i posten denne uken :)





I neste uke kommer ektorp hjørnesofaen vår, blir så deilig :) Vi solgte 3+2 seteren og salongbordet i dag, så nu blir vi uten sofa i TV stuen i ei uke!! Vi skulle egentlig kjøpe 2 stk Trollsta bord fra Ikea, men Ikea sender ikke de, så foreløpig er vi uten bord. Mottar gjerne tips for fine små bord. Vil ikke ha noe stort salongbord i TV stuen.

Nu er det tid for Greys snart, men hva skal jeg sitte på!!! Husherren har tatt frem lillegutt sin babygymmatte og lagt forran tven, så kanskje jeg ha litt gym samtidig..hihi!

God tirsdagskveld til alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails