søndag 20. september 2009

Hærlige søndag!

Jeg begynner å like søndager bare mer å mer! Lange frokoster, masse tid sammen med familien, turer ute og kos hjemme, det hører med til våre søndager og er bare helt fantastisk. Lillegutt overnattet faktisk hos far i natt så vi sov litt lenge og spiste en god frokost før vi tuslet avgårde for å hente lillegutt. Da tok vi oss likegodt en lang søndagstur sammen med far, søster & svigerbror og deres lille Jonas, som førøvrig er bestevennen til lillegutt :) En liten tur innom båtkafeen blei det også, og kaffe, vafler og kake smakte godt!

Ellers har dagen gått til litt husvask/rydding og litt utearbeid, samt en nydelig middag av lammeskiver, fløtegratinerte poteter og ovnsbakte grønnsaker, nam nam :) Vi holder på å pusse opp yttergangen vår, den skal totalrenoveres! Skal vise dere før og etter bilder når den begynner å ta form, føreløpig har vi fått vindu satt inn og panel ute er satt på, alt innvendig mangler, men om en mnd tid er den vel ferdig og gjett om det skal bli deilig!! Endlig en plass til alle ytterklær og sko!!!

I kveld har jeg slappet av og koset meg med sist KK. Elsker å lese magasiner, alt fra KK til Vakre Hjem og Interiør kjøpes regelmessig. Slapper skikkelig av med en kopp te og et blad! Her er noen stemingsbilder fra heimen i kveld :) Viser dere også bilde av et maleri jeg malte her om dagen, skal prøve meg på flere iløpet av uken! Har også kjøpt inne et gammelt bilde som jeg skal lime på lerret og male rundt... alltid noen små-prosjekter på gang!

Ønsker alle en ny og fin uke med masse blanke ark som er klar til å fylles opp :)

J :)

2 kommentarer:

  1. Hei! synes konsollbordet ditt var kjempefint. Lurer på hvor du har kjøpt det:)

    Sarah

    SvarSlett
  2. Hei,

    Det er kjøpt på IKEA og er av serien Liatorp! Jeg er kjempefornøyd med det. Salongbordet er i samme serie.

    June :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails