fredag 24. juni 2011

Leonora 1 år

Hipp hipp hurra til vårres lille solstråle, Leonora, som fyller 1 år i dag! Gratulere så mye med dagen lille venn, vi er så glad i deg. 

På søndag som var feiret vi dagen med både små og store gjester. Dagen startet med feiring sammen med babygruppe gjengen og Leonora storkoste seg sammen med alle venninnene og kompisene sine :)
Jeg hadde dekket til skikkelig prinsesse bord, med hjemmesydd vimpelrekke, bordkort av hjerter, ballonger og rosa roser! Her skulle lille prinsessa vårres feires :)





Jeg prøvde meg også på ei kake som besto av to sjokolade kaker oppå hverandre med marengskrem mellom og marshmallowfondant over. Her ser dere resultatet. For full oppskrift og litt bedre resultat ta en kikk på Kristin sin blogg.
Ellers blei både pavlova kake, muffins og andre søte fristelser.

Leonora lekte og hygget seg sammen med alle vennene sine.

Gaveåpning var også hyggelig og storebror for anledningen i brannmann kostyme :) måtte hjelpe litt til med å pakke opp. Leonora var veldig fornøyd å måtte utforske både leker og esker nøye.


Vi prøvde oss også på et gruppe bilde av hele babygjengen, Ikke lett å holde alle samlet!
Og ikke alle var like fornøyd med å skulle være modell, og som vanlig var ikke første rad noe populær, hehe :) Tina prøver forgjeves å holde styr på alle de skjønne håpefulle!


Burdagsbarnet fikk etterpå familien på ettermiddagsbursdag så hele dagen var en stor fest for lillepia. Er helt utrulig hvor fort dette året har gått, snart er lillepia vårres barnehagepie!
Men først skal vi nyte ferie, sol og sommer sammen :)

1 kommentar:

  1. Hei, så nydelig navn på datteren din! :) Leonora var høyt på navnelisten min både for barn nr 1 og barn nr 2 :) Men siden mannen kun ville ha ett navn på vår datter Andrea og andremann ble en gutt, så fikk jeg ikke viljen min der ;) Stas at navnet ikke er så mye brukt da!

    Klem fra en fersk livsstilsblogger

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails