tirsdag 10. mai 2011

En liten titt ...

..inn på lillesnuppa sitt nye lille rom.


 Endelig er vi ferdige med rommet, og jeg er veldig fornøyd. Rommet er pusset opp i samme stil som resten av huset, med smalt panel på veggene og store flotte lister. Rommet er ikke stort, men det holder for ei stund. Det er malt i eggehvit siden det er så lite, så får heller tekstil og interiør stå for fargene. På bildene ser dere at det er kommet opp gardiner som jeg har sydd. Det blei iallefall veldig rosa kan man si, men da passer det vel til ei lita prinsesse :) Dukkevugga som jeg viste dere i et tidligere innlegg har også fått ny himmel og sengsett.


Her ser dere hvilke tekstiler jeg har valgt til rommet, forløpig har jeg sydd ferdig gardiner, sengtrekk og alt til dukkevuggen, så det gjenstår ennu noen syprosjekter som skal inn på rommet.

Vi lufter ennu ut malingslukten så lillesnuppa flytter nok ikke før over helga, men gjett om jeg gleder meg til å få soverommet for oss selv og forhåpentligvis kommer hun til å sove bedre også, krysser fingrene for det! :)

Her pakker vi til en langweekend, vi skal nemelig på tur med Hurtigruten alle fire! Og gjett om storegutten gleder seg til det, han har hatt nedtelling!

Ønsker alle en FIN tirsdagskveld.

KLEM  J:)

1 kommentar:

  1. Sååå flott det blir, F L I N K du e! :)
    Håpe dokker hadde en finfin tur med Hurtigruta og at dokker har hatt en bra nasjonaldag i dag. :)
    Klæm fra mæ

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails