mandag 18. april 2011

God påske!

Da var påsken så smått kommet i hus hos oss. Forrige helg malte jeg og storegutten påske egg, en koselig tradisjon syns jeg :) Siden vi ikke har noe hytte vi er på i påsken syns jeg det er koselig å pynte litt her hjemme, men påskeegg, litt gule lys og servietter, og det holder liksom. Er ikke så veldig glad i det gule, derfor blei det litt ulike farger på påskeeggene :) noe Adrian var veldig fornøyd med!


Værmeldingen her nord ser ikke særlig lovende ut for påsken, men vi håpe å få oss en skitur med isfiske! I fjor hadde vi jo en kanonpåske med mange flotte skiturer og isfiske, med bål og grilling :) Storegutten prater ennå om det og trur jo at påsken i år skal bli akkurat slik som i fjor ...

Så da blir det nok heller en tur på badeland i Harstad som blir årets høydepunkt i påsken for storegutten, og kanskje blir det litt svenskehandel på grensen!

Vi håper også å få rommet til lillesnuppa ferdig malt i løpet av påsken, og da er det bare gulvet igjen før jeg kan får innrede det og snuppa får flytte inn. Har selv sydd gardiner til rommet i tillegg til sengtrekk + noen andre små syprosjekter som jeg holder på med, så gleder meg til å innrede det :) Bilder kommer når det er ferdig.

Da vil jeg ønske alle en riktig god påske!

Klem June :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails