fredag 4. september 2009

Fredag og endelig helg :)

Fredager er så deilige, da har man hele helgen forran seg. Vi har det litt sånn som i den VG-reklamen, i helgen burde-burde vi.... også ender det opp med at ingenting av de burde-burde gjøremålene blir gjort! Men det er jo det som er helg, å sløve litt å kose seg sammen med familien :)

Vi har egentlig ingen planer for helgen, eller husherren spiller jo fotball kamp hver lørdag, så halve helgen går jo til det! Ellers så skal jeg få ordnet med de siste innkjøpene til den store bursdagsfesten neste helg. Lillegutt fyller hele 3 år neste søndag, og jeg styrer jo og ordner. Han har sagt klart ifra at han vil ha piratfest! Som den snille mamman jeg er så dro jeg ut å kjøpte en pirat-kakeform!!! Er veldig spent på om jeg klarer å pynte den like fint som på bildet. Det blir iallefall en ganske så dyr kake til slutt... Ellers er det kjøpt inn pirat fat, pirat bord flagg, pirat servietter, gull sjokolade penger. Også skal vi ordne med skattejakt i tillegg til at vi håper på å få besøk av selveste kaptein sabeltann!! Noen med tips om hvor man kan kjøpe billige Kaptein Sabeltann klær evt leie det??

Nu er det litt sløving i sofaen før det natti-natt!

J :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails