tirsdag 22. september 2009

Damenes aften på Bohus

I dag er det damenes aften på bohus her i Narvik og jeg har meldt meg på! Skal å hente en venninne av meg som også skal være med så da blir det en skikkelig jentekveld :) Håper å få litt inspirasjon til alle prosjektene mine, samt til de rommene som ennu ikke er ferdige hos oss (yttergang, gang + 3 soverom/gjesterom), også blir det kanskje litt shopping. Har jo som smått begynt med julegavehandel så hadde vært fint å funnet litt når det først er rabatt. Andre som skal på damenes aften?


1 kommentar:

  1. Klart du kan være med, men du må gjerne skynde litt på... Har så lyst å få bestillingen avgårde i løpet av denne uka. Med deg er vi ni stk som deler på frakten. Blir altså 400 kr på hver. Herlig:)
    Send en mail om hva du skal ha. Eller legg en kommentar hos meg, så avtaler vi innbetaling når alle har levert oversikt:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails