onsdag 23. mars 2011

Strikking og bilder

Jeg elsker hjemmelaga strikkaklær, spesielt til babyer og barn. Og jeg er så heldig å ha en mamma som er kjempeflink til å strikke, i tillegg strikker oldemoren til Leonora og Adrian også masse klær til dem. Men jeg har hele tiden hatt lyst til å lære meg å strikke selv! Jeg prøvde meg på et babyteppe fra Nøstebarn når jeg gikk gravid med Leonora, men det blei ikke så fint! Nå prøver jeg meg på nytt og har begynt på et skjerf, må jo starte med noe som er overkommelig :) Luen på bildet er en Line lue og den har mamma strikket til meg. Hekla blomstene satt på et pannebånd jeg kjøpte på salg som jeg bare klippet av og sydde på skjerfet og luen. Tenkte jeg skulle prøve meg på noe mer avansert etterhvert som jeg lærer meg ulike strikketeknikker.


Vi har også fått bestilt masse bilder! Vi har ikke fått satt inn bilder i album de siste 4 årene!!! Så jeg har litt å pusle med ... Håper å være ferdig med 2010 før permisjonen er over, så får jeg jobbe meg nedover til 2006!! Skal jo også få laget et album til lillesnuppa i tillegg må jeg få gjort ferdig storebror sitt også, er vel på tide!!!


I morgen skal jeg prøve meg på ennå et nytt prosjekt, hvis det blir vellykket skal jeg vise det frem her!


Ha en flott lillelørdags kveld :)

1 kommentar:

  1. Så fliiink du e, lua og skjerfet blei jo kjempesøt med de heklablomstern på..
    Har også løst å lære mæ og strikke..
    Kom akkuart på at æ også må få fremkalt og satt inn i album snart..! Bynne å bli litt vel lenge sia sist..
    Vi sees ikveld til sying. ;)
    VU- antrekket mitt begynne å ta form nu, glær mæ til å bruke det. :)
    Klem til dæ

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails