onsdag 2. juni 2010

Redebygging

Hver dag nå trur jeg det skal skje noe ... men nei ingenting! Er vel litt for tidlig ennå, men om en ukes tid kanskje :) Vi venter i spenning på å møte den nye verdensborgeren som er så aktiv inni magen for tiden. Kjennes ut som den holder på å sparke seg ut snart.

Her kan dere se sengen som jeg har bestilt Baby Dan Scandinavia seng, men som sitter fast i transportstreiken! Litt irriterende for jeg liker å ha alt under kontroll. Ellers er nytt stellbord på plass, ny bag til emaljunga vognen og litt klær, dyner og dynetrekk er vasket å ligger klart til bruk.

Nå håper jeg bare sommeren skal komme snart her nord også. Er litt lei av kulde, regn og tåke langt ned i fjellet!

Ønsker alle en flotters dag, selv skal jeg på BIM-treff med gravid-gjengen, alltid like koselig det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails