fredag 24. september 2010

Litt nytt på kjøkkenet

 Jeg har prøvd meg på å sy litt, er ikke noe jeg er så veldig flink til men noen duker går fint. Her ser dere syprosjektene min, duker til kjøkkenbenker og spisebord. Har også sydd en posebeholder som jeg blei veldig fornøyd med! Så nå matcher den med dukene og er nesten blitt som litt ekstra pynt der den henger på kjøkkenet med posene lett tilgjengelig.

Her ser dere den ene duken ferdig sydd med blondekant på, syns den blei kjempefin :) Stoff og blonder er kjøpt hos Celines Hus som er blogger hvitstil´s interiørbutikk. Tenkte å prøve meg på noen flere syprosjekter etterhvert, har veldig lyst å sy en kjole til lillesnuppa, også blir det vel noen flere duker til resten av husets bord.
Ønsker alle er fortreffelig helg :) Vi skal på Harstad-tur i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails