onsdag 26. mai 2010

Tilbake med nytt mot!

Da har det vært stilt fra meg i lang, lang tid! Har rett og slett ikke hatt tid eller overskudd til blogging og da er det det som først blir nedprioritert!
Jeg har en stor gla nyhet, om en mnd har jeg termin og ser veldig frem til å møte vårt nye familiemedlem :) Jeg er i ganske dårlig form, sliter med bekkenet og sinnsykt med kynnere. Men heldigvis er det ikke lenge igjen. Og med et år hjemme forran meg tenkte jeg at da må jeg klare å få til å blogge litt mer.

Mye er jo også gjort her i huset siden sist, og mer er på planen i løpet av sommeren.

Har også kjøpt en del baby-ting som jeg tenkte å blogge om.
Her er iallefall vuggen som jeg har kjøpt til lille bebisen, syns den er sååå fin :)

Ønsker alle en flott ettermiddag og kveld. Jeg skal på symøte med jentegjengen og gleder meg veldig :)

1 kommentar:

  1. Heia vennen!
    Så fin vugga va;)Glede mæ til å se lillebebisen i den!

    God helg til dåkker.KLem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails