fredag 2. oktober 2009

Fredag - beste dagen i uka!

Fredager er bare helt hærlig, da har man hele helgen forran seg og bare kan nyte å vite at man har 2 dager til å bare være sammen med familien og venner til kos og hygge :) Vi har faktisk ingen planer i helgen, som er litt deilig siden forrige helg var ganske så hektisk. I kveld blir det taco og har invitert min pappa som er så flink å hjelper oss med å pusse opp gangen vår.

I morgen er det siste fotballkamp for sesongen for husherren, og jeg legger ikke skjul på at jeg er glad for det. Skal bli deilig å ikke få nesten alle ettermiddagene "ødelagt" av fotballtreninger... På søndag håper vi på fint vær så vi kan være litt ute. Her er det blitt skikkelig kaldt i det siste, brrr! I dag var det 2 gr når jeg kjørte lillegutt i barnehagen, så jeg trur jeg må ta frem den nye reimatec vinterdressen til han snart.

Merker også at mørketiden er på full fart over oss. Kl 19 på kvelden er det mørkt ute, og da tennes det ofte masse stearinlys her i VillaSollund :) Elsker å kose meg med te og stearinlys i sofaen :) Har også kjøpt meg ny vinterjakke, dunjakken fra Peak falt jeg helt for, hærlig dus blåfarge og kjempevarm.


I går kom husherren hjem med blomster til meg, nåååhhh han e så snill atte :) Og de passet perfekt siden jeg har puntet med litt gammelrosa og lilla lys og blomstervase.


Så da ønsker jeg alle en superduper helg!

June :)

2 kommentarer:

  1. Koselig hos deg!Jakka e kanonfin..

    Vi skal også kose oss i helga,blir deilig!
    vi ses på mandag.klem

    SvarSlett
  2. Hei igjen June!
    Tusen takk for en kjæmpekoseli kvell i går lamme dokker bloggjentn, va kjempearti å få træff ansiktan bak bloggan man har forn å "sneke" på... :o)Håpe vi får tel flere sånne træff i framtia.
    Kjæmpeflott blogg du har, håpe d e greit at æ lægg dæ tel blogglista mi?
    Klæm Cathrin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails